english

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין בירושלים

עורך דין גירושין בירושלים

אחרי דילמה ארוכה החלטתם שאתם מעדיפים להתגרש וכי היחסים שלכם לא יכולים להמשיך כפי שהם היום? אם כך, אתם צריכים עורך דין גירושין בירושלים שיוכל לסייע לכם, ואני כאן בשבילכם

אומנם זה נכון שאיש לא מדמיין שיום אחד מערכת היחסים שלו תסתיים, אך הסטטיסטיקה מראה שבישראל אחד מכל שלושה זוגות יתגרש, כך שאתם לא לבד וביחד נוכל לעבור את התהליך הזה בלווי אישי, שיוביל לתהליך גירושין הוגן ומאפשר.

האם פניה לעורך דין  מחייבת אתכם להתגרש בעקבותיה?

לא. לפעמים בעקבות פגישה ראשונית, שבה הלקוחות מבינים שוב את המשמעות ואת מה שידרש מהם על מנת להתגרש, ובכלל אחרי מחשבה נוספת ומסודרת, הם מעדיפים לבחור ולנסות אפיקים אחרים של הדברות וטיפול זוגי שיובילו לשלום בית. לרוב אנחנו מעודדים צעדים כאלו.
 

האם זה נכון שיקר להתגרש?

כן, זה נכון. ניהול של משק בית משותף בו מתגוררים שני בני זוג, זול הרבה יותר מניהול שני בתים שונים על כל המשתמע מכך. גם לקחת עורך דין גירושין שילווה אתכם וישיג לכם את הזכויות שלכם זה לא דבר זול, אבל הוא בוודאי משתלם, ואף הכרחי, ביחס לתמורה שתקבלו.

תחומי התמחות

משרדנו מתמחה בדיני משפחה ובמשפט האזרחי. אנו שמים דגש על לווי אישי ומקצועי מתוך גמישות והבנה מקסימלית לצרכי הלקוחות. מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון 02-5838387 או דרך האתר.