english

גישור

עורך דין מגשר

עורך דין מגשר

ההחלטה להיפרד ובמובנים מסוימים לפרק את התא המשפחתי היא לא החלטה שקל לקבל, ולכן בהחלט אפשר להבין את הקושי שבו אתם נמצאים. עם זאת, כדאי לדעת שעל ידי עורך דין מגשר תוכלו להיפרד בדרך הרבה יותר נעימה, אנושית ונוחה, כי הימים שבהם פרידה כללה הליכי גירושים אין סופיים עברו חלפו להם. כולנו מכירים את הסיפורים על זוגות שאיבדו את ההיגיון ומצאו את עצמם בתהליכים ארוכים של גירושים, תביעות ודיונים בבתי המשפט, אך האמת היא שזו לא הדרך היחידה. אם גם אתם רוצים להיפרד:

  • בצורה אנושית יותר
  • לעשות את זה כמה שיותר מהר
  • לחסוך לא מעט כסף 

הרי שעורך דין שהוא גם מגשר זו הכתובת הטובה ביותר שאליה כדאי לכם לפנות, עם עו"ד כרמי רונן תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות וכי הליך הפרידה שלכם יהיה הרבה יותר מהיר ויעיל ממה שאתם חושבים. 

מה תפקידו של עורך דין מגשר? 

כאשר פונים על עו"ד מגשר פונים אל אדם צריך לשמש סוג של מאזניים בין שני הצדדים. כלומר, כל אחד מהצדדים מגיע עם רצונות, ציפיות ותנאים שהוא לא מוכן להתפשר עליהם, ותפקידו של המגשר הוא למצוא את עמק השווה בכל אותן נקודות חשובות. 

תחומי התמחות

משרדנו מתמחה בדיני משפחה ובמשפט האזרחי. אנו שמים דגש על לווי אישי ומקצועי מתוך גמישות והבנה מקסימלית לצרכי הלקוחות. מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון 02-5838387 או דרך האתר.