english

עורך דין לענייני מזונות

   
עורך דין לענייני מזונות

עורך דין לענייני מזונות כרמי רונן

להתגרש זו בדרך כלל החלטה לא קלה ולרוב אנשים עוברים לא מעט שלבים עד שהם מחליטים שאין ברירה אחרת וכי הם מעדיפים לפרק את החבילה. חשוב להבין שיש הבדל גדול בין זוג נשוי שיש לו ילדים ובין זוג שאין לו ילדים מבחינת הגירושים, שכן אם יש עניין שיוצר מחלוקות זה בדרך כלל נושא המזונות והמשמורת על הילדים. לכן חשוב לקחת עורך דין לענייני מזונות, שכן איש מקצוע מנוסה בתחום זה יוכל לעזור לכם להבין:

  • מי משני הצדדים יצטרך לשלם מזונות למי 
  • על איזה סכום יעמדו המזונות בחודש 
  • לאורך כמה שנים צריך יהיה לשלם מזונות 
  • כיצד ניתן יהיה להעביר את התשלום וכדומה 

כמו כן, אם גם אתם רוצים לנסות להגיע לעמק השווה או לצמצם את עלות המזונות, בהחלט אפשר להבין אתכם, וכדאי לדעת שהרבה פעמים הליכי גישור יוכלו לסייע בכם.  

כאשר מחליטים להיפרד לא חייבים לעשות את זה בצורת הליכים משפטיים אינסופיים, ולכן בהחלט כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של פרידה בעזרת מגשר מקצועי, ומתוך רצון להסכים על גובה דמי המזונות. 

תביעת מזונות עם כניסת החוק לישוב סכסוך במשפחה

עם כניסת החוק לישוב סכסוך במשפחה, לא ניתן לתבוע דמי מזונות, בלי להגיש בקשה לישוב סכסוך. חשוב להתייעץ לפני הגשת הבקשה לישוב סכסו עם עורך דין, על מנת לקבוע את הערכאה הנכונה לתביעה זו. זכרו. הגש הבקשה קובעת את הסמכות בבית המשפט או בבית הדין הרבני.

תחומי התמחות

משרדנו מתמחה בדיני משפחה ובמשפט האזרחי. אנו שמים דגש על לווי אישי ומקצועי מתוך גמישות והבנה מקסימלית לצרכי הלקוחות. מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון 02-5838387 או דרך האתר.